Oled katsetanud erinevaid kanaleid ja lähenemisi enda toote turundamiseks ja kuulnud, et uus kuum teema on influencer marketing?
Organic reach, lojaalsed fännid ja siiras vaimustus sinu toodetest. Kuidas edasi liikuda?
Koostöö influenceritega on muutunud Eestis viimasel ajal äärmiselt populaarseks, kuid toodete saatmine erinevatele instagrammeritele ei too paljudele firmadele soovitud tulemust, sest:
Parimal juhul leiad instast Grete Kleini ja kirjutad talle. Soliidse summa eest teeb ta ühe postituse, aga mis edasi? Halvimal juhul saadad paljudele enda tooteid ja loodad, et keegi midagi üles paneb. Ei kõla just nagu ennustatav eesmärgipärane ja planeeritav jätkusuutlik turundusstrateegia.
Influencer ‘i postitustest pole mingit kasu, kui ettevõttel puudub strateegia ja konkreetne plaan, kuidas need postitused müügiks konverteerida.
See on pidevalt arenev protsess, mis järgib teie organisatsiooni strateegilist lähenemist ning mille aluseks on konkreetselt sõnastatud eesmärgid ja selge osa müügiprotsessist, teie põhikompetentsidel põhinev reaalne väärtus nii koostööpartnerile (influencerile) kui ka tema jälgijale.