INFLUENCER MARKETING

Mis on influencer marketing ja millepärast on see hetkel üks efektiivseim turunduse viis?

Oled katsetanud erinevaid kanaleid ja lähenemisi enda toote turundamiseks ja kuulnud, et uus kuum teema on influencer marketing?

Organic reach, lojaalsed fännid ja siiras vaimustus sinu toodetest. Kuidas edasi liikuda?

  • Kes ikkagi on influencer ja kes on ta fännid?
  • Kas valida üks suure või viis mitu väiksema fännibaasiga influencerit?
  • Kas selle eest peaks maksma 50€ või 1500€?
  • Kuidas neid üldse leida ja mis vahet on blogeril või instagrammeril?

Koostöö influenceritega on muutunud Eestis viimasel ajal äärmiselt populaarseks, kuid toodete saatmine erinevatele instagrammeritele  ei too paljudele firmadele soovitud tulemust, sest:

  • nad ei tea, kuidas valida enda firmale just see õige, kelle väärtuse vastavad ettevõtte väärtustega
  • nad ei tea kuida mõõta tulemusi

Parimal juhul leiad instast Grete Kleini ja kirjutad talle. Soliidse summa eest teeb ta ühe postituse, aga mis edasiHalvimal juhul saadad paljudele enda tooteid ja loodad, et keegi midagi üles paneb. Ei kõla just nagu ennustatav eesmärgipärane ja planeeritav jätkusuutlik turundusstrateegia.

Influencer ‘i postitustest pole mingit kasu, kui ettevõttel puudub strateegia ja konkreetne plaan, kuidas need postitused müügiks konverteerida.

 

Influencer marketing ei ole ühekordne kampaania.

See on pidevalt arenev protsess, mis järgib teie organisatsiooni strateegilist lähenemist ning mille aluseks on konkreetselt sõnastatud eesmärgid ja selge osa müügiprotsessist, teie põhikompetentsidel põhinev reaalne väärtus nii koostööpartnerile (influencerile) kui ka tema jälgijale.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search