Kas oled proovinud teha Facebookis reklaame ja avastasid et võimalusi selleks on rohkem kui üks, kaks või kolm? Kas optimeerida conversioni, engagementi, trafficu või millegi muu alsel? Kas teha üks suur kampaania mitmete adgruppide ja reklaamidega või mitu kampaaniat? Mille alusel liiklust optimeerida ja võtta vastu ärilisi otsused? Milline peaks olema sihtgrupi-aja-eelarve suhe? Millistel pindadel reklame näidata?
Neid küsimusi on veel palju ja me veel ei ole loovlahenduseni jõudnudki ehk tekstide kirjutamine ja visuaalide kujundamine. Kas neid peaks olema 1-2 või 10-20? Kas igale visuaalile eraldi tekst? Kui mõni reklaam ei toiminud, kas oli probleem loovlahenduses või seadistamised?
Halvimal juhul kulutad ära kogu oma eelarve ja tulemust ei ole. Kuidas seda olukorda analüüsida ja mis edasi teha?
Kui läks hästi ja said näiteks ostvaid kliente kuidas siis ikkagi hinnata kas tehtud töö oli hea, keskmine või oleks selle eelarve eest pidanud 2x rohkem tulemust saama?
Me oleme katsetanud, testinud, analüüsinud.
Kuidas me seda teeme:
Me lähtume alati kliendiga kokkuleppitud eemärkidest, millel tavaliselt on ka rahaline mõõde. Iga converion ehk ostu sooritamine/kursusele registreerimine/emaili sisetamine jne on midagi väärt ja see aitab seada konkreetseid ja mõõdetavaid eesmärke.