In English

“Kinnita bussis turvavöö!”
teavituskampaania sotsiaalmeedias

In English »

Lux Express viis oma klientide seas läbi uuringu, et selgitada välja turvavöö kasutamise harjumused nii bussi kui ka autoga liigeldes. Uuringu tulemusena selgus, et kõigest 49% reisijatest kinnitab bussis alati turvavöö. Võrdluseks 91% reisijatest kinnitab autos alati turvavöö. Tegelikkuses on bussis turvavöö kasutamine sama oluline kui autos.

Eesmärgid

  • tõsta teadlikkust, et turvavöö bussis kinnitamine on sama oluline kui autos
  • tõsta turvavööd kinnitavate bussireisijate arvu


Lahendus

Sotsiaalmeedia kampaania, mis tõi tähelepanu turvavöö kinnitamise olulisusele.

Tulemused

Turvavööde kinnitamise arv kasvas 10 % võrra (järeluuring)

  • ■ Kampaania reach sotsiaalmeedias 450K+ inimest
  • 63% osalejatest jagas sõnumit
  • ■ teavituskampaania sai üle 100 kajastuse meedias (sh raadio ja televisioon)
  • ■ teavituskampaania meediakajastuse reach 5.2 miljonit inimest

Meeskond

Hanna Villberg

Klient (Lux Express)

Marko Saue

Loovjuht

Mart Prööm

Projektijuht

Urmas Lõiv

Kujundaja

Toomas Tartes

Kodeerija

Taavi Ilves

Arendaja

Kert Kruusakivi

Video

Marina Bachmann

PR (Callisto)