SISULOOME

Soovid kasvatada müüki, tõsta ettevõtte brändi tuntust, hoida turupositisiooni või leida uusi kliente – strateegial põhinev sisuturundus aitab sul neid eesmärke saavutada. Sisuturundus ei ole ühekordne kampaania.

See on pidevalt arenev protsess, mis järgib organisatsiooni strateegilist lähenemist ning mille aluseks on konkreetselt sõnastatud eesmärgid ja põhikompetentsidele tuginev reaalne väärtus klientidele. Sisuturunduse strateegia on erinev igas ettevõttes ja alustada tuleks oma ettevõtte analüüsist.

 

Miks tasuks kaaluda sotsiaalmeedia agentuuri teenust?

  •    Sotsiaalmeedia kanalite haldamiseks kulub liigselt väärtuslikku tööaega
  •    Ettevõttes puudub kompetentne inimressurss, kes sellega igapäevaselt tegeleks
  •    Soovid ära kasutada sotsiaalmeediaturunduse tegelikku potentsiaali
  •    Hindad professionaalset ja eesmärgipõhist lähenemist kõigis ettevõtmistes

Kui sa vastasid kasvõi ühele küsimusele jaatavalt, siis sotsiaalmeedia sisuloome teenus on sinu jaoks!

 

Enne alustamist selgitame välja:

  • Kommunikatsiooni eesmärgid
  • Potentsiaalse tarbija e. sihtrühma
  • Sobivad sotsiaalmeedia kanalid (see võiks linkida “Millist sotsiaalmeedia kanalit valida”, mis on eraldi lehel)
  • Millega eristutakse konkurentidest?
  • Miks peaks potentsiaalne klient kanalit jälgima?
  • Millised võiksid olla peamised sisu tüübid ja teemad?
  • Tulemusmõõdikud

 

Millist sotsiaalmeedia kanalit valida?

Erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid on mitmeid. Kuidas otsustada, millisesse neist investeerida oma aega ja raha? Kanalite valik sõltub suurel määral sihtrühmast ning eesmärkidest mida soovitakse saavutada – ehk strateegiast.

Facebook

Facebooki näol on tegemist ühe veebiturunduse tõhusaima tööriistaga, mille abil on võimalik jõuda täpselt sihitud publikuni ning nendega vahetusse suhtlusesse astuda. Facebook pakub potentsiaalsete tarbijarühmadega suhtlemiseks erinevaid interaktiivseid võimalusi ning on hea platform kliendilojaalsuse tekitamiseks ja hoidmiseks.

  • 720 000 aktiivset kasutajat kuus
  • 54% Eesti rahvastikust
  • Sihtrühm: Kõik 25-55

Instagram

Instagram on sotsiaalmeedia kanal, mille kaudu on võimalik oma sihtrühmale rääkida ettevõtte lugu – piltide või lühivideote kujul.

  • 320 000 aktiivset kasutajat kuus
  • 24% Eesti rahvastikust
  • Sihtrühm: Naised 18-49

Linkedin

B2B platvorm, mille kasutajate ostujõud on üldistest veebikasutajatest 2x kõrgem. Ainuke kanal, kus on võimalik jõuda otsustajateni erinevates ärivaldkondades, sihtides neid ametipõhiselt.

  • 180 000 kasutajat
  • 13% Eesti rahvastikust
  • Sihtrühm: Kõik 35+

Twitter

Twitteri kasutajaid on lihtsam vestlustesse haarata, kui üheski muus kanalis. Tegemist on hea platvormiga, kus kujundada muljet endast (brändist) kui arvamusliidrist.

  • 160 000 kasutajat
  • 12% Eesti rahvastikust
  • Sihtrühm: Kõik 25-55

Pinterest

Pinterest on platvorm, mida kasutatakse ideede kogumiseks. Olgu tegemist puhkusereisi planeerimisega, kodu remondiga või uute kevadkingade valikuga – teekond ostuotsuseni algab sageli just antud kanalist. Hetkeseisuga on Eestis Pinteresti kasutajate arv võrdlemisi madal.

  • 200 000 000 (globaalne)
  • Sihtrühm: Naised 18-35

 

MIDA TÄPSEMALT TEEME?

 

Aitame luua sisu, mis on sinu sihtrühma jaoks oluline!

Sa ei tea, millest kirjutada? Vaatame ettevõtte “sisse” ja leiame üheskoos teemad, mis pakuvad huvi just sinu sihtrühmale. Vastavalt sotsiaalmeedia strateegiale koostame ettevõtte sotsiaalmeedia plaani ning loome kanalites selgelt eristuva visuaalse identiteedi (foto ja video). Lepime kokku brändi identiteeti toetava üldise tooni, kõnemaneeri, sisu tüübid ja teemad. Testime erinevaid lahendusi, et selgitada välja sihtrühmale enim sobivad.

 

Haldame kõiki kanaleid sinu eest ning saadame sulle regulaarselt tagasisidet.

Postitame kaalutletud aegadel ning valitud sihtrühmale võimendame postitusi rahaliselt. Vastame fänniküsimustele ning vajadusel abistame ka esmase klienditeenindusega.

Seisame hea selle eest, et tehtud investeering tooks ka tulemusi. Lepime kokku KPI-d ning mõõdame ja analüüsime püsivalt sisuturunduse strateegia tulemuslikkust.

 

Tasulise reklaami võimalused

Tasuline reklaam on parim viis viia oma sisu õige sihtrühmani õigel ajal.

Postituste võimendamine:

  • Bannerid
  • Kampaaniad
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search