Erinevaid sotsiaalmeedia kanaleid on mitmeid. Kuidas otsustada, millisesse neist investeerida oma aega ja raha? Kanalite valik sõltub suurel määral sihtrühmast ning eesmärkidest mida soovitakse saavutada – ehk strateegiast.
Facebooki näol on tegemist ühe veebiturunduse tõhusaima tööriistaga, mille abil on võimalik jõuda täpselt sihitud publikuni ning nendega vahetusse suhtlusesse astuda. Facebook pakub potentsiaalsete tarbijarühmadega suhtlemiseks erinevaid interaktiivseid võimalusi ning on hea platform kliendilojaalsuse tekitamiseks ja hoidmiseks.
Instagram on sotsiaalmeedia kanal, mille kaudu on võimalik oma sihtrühmale rääkida ettevõtte lugu – piltide või lühivideote kujul.
B2B platvorm, mille kasutajate ostujõud on üldistest veebikasutajatest 2x kõrgem. Ainuke kanal, kus on võimalik jõuda otsustajateni erinevates ärivaldkondades, sihtides neid ametipõhiselt.
Twitteri kasutajaid on lihtsam vestlustesse haarata, kui üheski muus kanalis. Tegemist on hea platvormiga, kus kujundada muljet endast (brändist) kui arvamusliidrist.
Pinterest on platvorm, mida kasutatakse ideede kogumiseks. Olgu tegemist puhkusereisi planeerimisega, kodu remondiga või uute kevadkingade valikuga – teekond ostuotsuseni algab sageli just antud kanalist. Hetkeseisuga on Eestis Pinteresti kasutajate arv võrdlemisi madal.
Sa ei tea, millest kirjutada? Vaatame ettevõtte “sisse” ja leiame üheskoos teemad, mis pakuvad huvi just sinu sihtrühmale. Vastavalt sotsiaalmeedia strateegiale koostame ettevõtte sotsiaalmeedia plaani ning loome kanalites selgelt eristuva visuaalse identiteedi (foto ja video). Lepime kokku brändi identiteeti toetava üldise tooni, kõnemaneeri, sisu tüübid ja teemad. Testime erinevaid lahendusi, et selgitada välja sihtrühmale enim sobivad.
Postitame kaalutletud aegadel ning valitud sihtrühmale võimendame postitusi rahaliselt. Vastame fänniküsimustele ning vajadusel abistame ka esmase klienditeenindusega.
Seisame hea selle eest, et tehtud investeering tooks ka tulemusi. Lepime kokku KPI-d ning mõõdame ja analüüsime püsivalt sisuturunduse strateegia tulemuslikkust.
Tasuline reklaam on parim viis viia oma sisu õige sihtrühmani õigel ajal.
Postituste võimendamine: