Aasta 2021 märksõnad on jätkusuutlikkus, taaskasutus. Seda ka sotsiaalmeedia– ja sisuturunduse juures. Me mõtleme rohkem keskkonna peale, mõtleme selle peale, kuidas eksisteerida [...]
Juturobot ehk chatbot tekitab tihtipeale ettevõtjate ja turundusinimeste seas palju segadust. Räägitakse, et chatbotid võtavad üle klienditeenindajate töö, asendavad e-maili turunduse ja mobiili [...]
Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle. Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru [...]
Mul on siiralt hea meel, et raamat “Üheleheküljeline turundusplaan” (The 1-Page Marketing Plan) jõuab eestikeelsena meie lugejateni. Ise leidsin selle Amazonist ja lugesin ingliskeelsena Kindle [...]
Kui te näete kusagil kampa noorukeid kiiruga riideid vahetamas ja filmimas üksteist tantsuliigutusi või sketše tegemas, siis võite peaaegu kindlad olla, et nad tegelevad TikTokide tegemisega. [...]