Üheleheküljeline turundusplaan väikestele ja keskmistele ettevõtetele
Mul on siiralt hea meel, et raamat “Üheleheküljeline turundusplaan” (The 1-Page Marketing Plan) jõuab eestikeelsena meie lugejateni. Ise leidsin selle Amazonist ja lugesin ingliskeelsena Kindle e-lugeril, kuulasin audioraamatuna ja lõpuks tellisin ka füüsilise koopia.
Kui kirjeldada raamatut lühidalt autori Allan Dib’i sõnadega, siis kõlaks see nii: “Kiireim tee rahani”. Sellega defineerib autor raamatu sihtgrupi, nii et kui sulle raha ei meeldi, siis pole see raamat sinu jaoks. Raha on ettevõtte jaoks kui hapnik ja pole palju äriprobleeme, mida ei saaks lahendada rohkema rahaga. See raamat on ettevõtte kiirest kasvatamisest ja sellega kaasneva edu kordamisest.
Ma pole varem midagi nii tihedalt väärtust täispakitud turunduse valdkonnas lugenud – puhas kontsentraat ideedest, lahendustest, mudelitest ja näidetest, mida tuleb lihtsalt järele teha ja edu on garanteeritud. Kui peaks raamatus olulisi kohti kollase markeriga alla kriipsutama siis oleks üle poole raamatu kollane – uskuge mind, mu naine tegi seda!
See raamat on sulle, kui sa ei soovi jalgratast leiutada ega loota juhusele või võluvitsale turunduses. See raamat sobib lihtsaks juhendiks nii ettevõtjale, turundusjuhile kui ettevõtteid turunduses abistavale agentuurile – nii algajale, kui professionaalile.
Ja tõesti, turundusplaan, mille sa selle raamatu läbi töötamisel oma ettevõtte jaoks lood on ühe leheküljeline – kuid kõiki turunduse etappe ja kogu äri ülesehitust kajastav.
Peale raamatu läbitöötamist tead sa: milliseid kliente sa soovid teenindada, mis on nende mured ja vajadused – mis neid kõnetab, mis kanalite kaudu neid kätte saab, kuidas saada nende kontakte, kuidas nende probleeme lahendada ja lõpuks ostuni viia. Aga sellega ju tavaliselt turundus lõppeks?! Ei, edasi tuleb veel kõige olulisem osa, kus enim võimalik võita ja teenida – kuidas pakkuda klientidele esmaklassilist teenindust, tõsta nende eluaegset väärtust ja kuidas orkestreerida soovitusi. Lisaks saad veel teada, mis on 4/64 reegel ja kes sinu klientidest on lumeleopard!
See pole vaid turundusraamat! Mul tekkis seda lugedes soov teha täiesti uus firma, mis iganes valdkonnas, järgida samm-sammult raamatu süsteemi – teha nimekirja järgi kõik olulised tegevused ära ja automatiseerida turundus. Sedasama on teinud ka raamatu autor, kes on üles töötanud ja maha müünud mitmeid ettevõtteid, olles nüüd investori rollis.
Kindlasti kasutan ma selles raamatus kirjeldatud 1PMP (The 1-Page Marketing Plan) mudelit oma klientide abistamisel turunduses. Paarist eraldiseisvast soovitusest on juba mitmel ettevõttel kasu olnud!
Jah, osta see raamat kindlasti, pane paika oma ettevõtte üheleheküljeline turundusplaan ja vii see ellu – võid mind hiljem tänada.
Osta: Äripäeva e-poest
Kui vajad abi oma turundusplaani koostamisel või ellu viimisel, siis helista või kirjuta mulle!
Marko Saue
Goal Marketing OÜ strateeg ja loovjuht
www.goal.ee
5525757