Võtame 2023 alguses oma sotsiaalmeediaturunduse agentuuri tiimi 2 ägedat PRAKTIKANTI. Kui soovid täiendada oma teadmisi ja saada praktilisi oskusi sotsiaalmeedia sisuloomes, -kampaaniate [...]
Aasta 2021 märksõnad on jätkusuutlikkus, taaskasutus. Seda ka sotsiaalmeedia– ja sisuturunduse juures. Me mõtleme rohkem keskkonna peale, mõtleme selle peale, kuidas eksisteerida [...]
Välisturistid on olnud peamiseks kliendiks väga paljudele hotellidele ja restoranidele. Praegu aga, ütleme nii, et neid pole. Lisaks on piirangud meie oma inimeste käitumist oluliselt muutnud. [...]
Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle. Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru [...]
Turismisektor on eriolukorra tõttu väga raskes seisus ja välisturistile sel suvel või aastal ilmselt eriti loota ei saa. Siseturismi jaoks tuleb aga erakordselt hea aasta, sest välismaale ilmselt [...]
Tegin Kultuuriministeeriumi kutsel Facebooki reklaamilahenduste koolituse 25-le kultuuriasutusele. Mõned päevad peale koolitust sain kätte koolituse tagasiside – WOW!!! 😍❤️ Ma olen mega [...]