Mis see kurikuulus TikTok siis õigupoolest üldse on? TikTok on aastal 2016 loodud Hiina sotsiaalmeedia platvorm, mis on väga kiiresti saavutanud ülemaailmselt väga suure edu. Paljud tunnevad aga [...]
Viimastel aastatel plahvatuslikult populaarsust kogunud TikTok, mille kasvule aitas tõenäoliselt kaasa ka COVID-19 tingitud piirangud ning kui hetkene trend jätkub, suureneb TikTok’i [...]
Otsime oma meeskonda digiturunduse projektijuhti / meediaplaneerijat. Kui sulle meeldib suhelda, juhtida projekte ja meeskonda ning saavutada püstitatud eesmärke, siis on see pakkumine sulle! [...]
Võtame 2023 alguses oma sotsiaalmeediaturunduse agentuuri tiimi 2 ägedat PRAKTIKANTI. Kui soovid täiendada oma teadmisi ja saada praktilisi oskusi sotsiaalmeedia sisuloomes, -kampaaniate [...]
Aasta 2021 märksõnad on jätkusuutlikkus, taaskasutus. Seda ka sotsiaalmeedia– ja sisuturunduse juures. Me mõtleme rohkem keskkonna peale, mõtleme selle peale, kuidas eksisteerida [...]
Juturobot ehk chatbot tekitab tihtipeale ettevõtjate ja turundusinimeste seas palju segadust. Räägitakse, et chatbotid võtavad üle klienditeenindajate töö, asendavad e-maili turunduse ja mobiili [...]
Sotsiaalmeedia strateegia puhul on tavaliselt kaks äärmust – seda kas alahinnatakse või siis mõeldakse üle. Väga paljud ettevõtted (nii suured kui ka väikesed) saavad tihti väga valesti aru [...]
Mul on siiralt hea meel, et raamat “Üheleheküljeline turundusplaan” (The 1-Page Marketing Plan) jõuab eestikeelsena meie lugejateni. Ise leidsin selle Amazonist ja lugesin ingliskeelsena Kindle [...]
Kui te näete kusagil kampa noorukeid kiiruga riideid vahetamas ja filmimas üksteist tantsuliigutusi või sketše tegemas, siis võite peaaegu kindlad olla, et nad tegelevad TikTokide tegemisega. [...]