Top 10 TikToki trendi aastal 2023

 In Articles, Entertainment, Turundus, Uncategorized @et

Viimastel aastatel plahvatuslikult populaarsust kogunud TikTok, mille kasvule aitas tõenäoliselt kaasa ka COVID-19 tingitud piirangud ning kui hetkene trend jätkub, suureneb TikTok’i kasutajaskonda vähemalt järgmise paari aasta jooksul veel enamgi.

Kui vaatate ainult selle reklaamitulu kasvu, mida ennustatakse järgmiseks kolmeks aastaks, on selge, et peaksite seda kanalit vaatama. TikToki statistika kohaselt eeldatakse, et aastaks 2026 teenib see reklaamitulu tohutult 14 miljardit dollarit.

Nii nagu selle kasv, usume, et TikToki 2023. aasta trendid on valdavalt positiivsed. Ja on ülioluline, et kaubamärgid, eriti need, mis on suunatud nooremale demograafilisele elanikkonnale, tunneksid ära TikToki võimalused edasiliikumiseks turundamiseks.

Et aidata TikToki turundusstrateegiatel 2023. aastal õiget märki saavutada, on siin 10 peamist trendi, mis eeldatavalt platvormil domineerima hakkavad.

Teatud laulud muutuvad erakordselt populaarseks ja neid kasutatakse mitme TikToki video esitamiseks

See suundumus on TikTokis tõenäoliselt igal aastal asjakohane. Väljakutseks on aga ennustada, millised laulud platvormil leviva hakkavad. Väljakutsele lisandub veel see, et sageli hakkavad eikuskilt populaarsust koguma laulud, mis on aastaid väljas olnud. Üldjuhul muutuvad need lood populaarseks, kuna inimesed kasutavad neid tantsuliste väljakutsete jaoks. Et anda teile aimu, mida võite 2023. aastal oodata, on siin mõned 2022. aasta populaarseimad laulud TikTokis Mashable’i andmetel:

 

  • “Sunroof” by Nicky Youre & Dazy
  • “So Hot You’re Hurting My Feelings” by Caroline Polachek
  • “We Don’t Talk About Bruno” from Encanto
  • “Just a Cloud Away” by Pharrell Williams
  • “As It Was” by Harry Styles
  • “Running Up That Hill” by Kate Bush

 

Hastagid jäävad populaarseks

Hastag’id on ja jäävad kriitiliseks elemendiks, mida TikTok kasutab videote populaarsuse tõstmiseks. 

Populaarsed hashtagid, mida 2023. aastal proovida, on järgmised:

#Storytime #POV #ExpectationVsReality #FactOrCap #MustHaves #TikTokMadeMeBuyIt #InnerChild #HotGirlWalk #TreatYourself #UnwindWithMe #EduTok #TikTokMadeMeTryIt #GrowthMindset #Advice #ShopWithMe #ComeWithMe

 

Näita rohkem oma telgitaguseid

Enamik inimesi tunneb siirast huvi ettevõtete ja nede tegevuse telgitaguste vastu. TikTok annab suurepärase võimaluse oma isiklikku külge näidata. 2023. aastasse liikudes eeldame, et paljud ettevõtted kasutavad oma töötajaid kaubamärgi avaliku näona. Seda tüüpi sisu ei aita mitte ainult bränditeadlikkust tõsta, vaid on veel üks näide selle kohta, kuidas saate luua isikupärasemat sisu.

Näiteks kui teil on toode, mida on huvitav valmistada, siis miks mitte protsessi salvestada? Kasutajad tulevad TikToki meelelahutuseks ja huvitav taustalugu võib olla väga hea viis oma vaatajaskonna kasvatamiseks. 

tiktok.com/@marinawphoto

Meelelahutuslik sisu, mis tekitab rõõmu ja toob tulemusi 

TikToki 2022. aasta lõpus avaldatud 2023. aasta trendiaruande kohaselt on aasta üks peamisi suundumusi, kuna platvormil jagatava sisu kureerimisel kasutatakse juhisena seda, mida kasutajad meelelahutuslikuks peavad. Turundajate jaoks tähendab see seda, et mis tahes sõnum, mida nad jagavad, peaks olema meelelahutuslik.

Samal ajal jagab TikTok selles trendiaruandes ka seda, et kasutajad peaksid “rõõmule ruumi tegema”. Enesehoolduse ideed, nagu näiteks heaolu-elu häkid, mis on tähendusrikkad ja meeliülendavad, annavad ka edaspidi tulemusi. Need on olulised – mida iganes jagate, hoidke seda kergena, et see sobiks platvormi üldise tooniga.

 

Vaatame ka üle, millised on hetke kõige populaarsemad TikTok’i trendid:

  1. “Parem pool” trend 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selles trendis näidatakse, et milline sa välja näed mõlemal külgprofiilil, näidates esmalt teie “halba poolt” ja seejärel “head poolt” koos tekstiga, mis ütleb: “Tõestus, et hea pool on olemas”.

tiktok.com/@haleyybaylee

tiktok.com/@leaelui

tiktok.com/@samdezz

tiktok.com/@brookemonk_

 

  1. “Ma pean teda nägema” trend

 

 

 

 

 

 

 

 

Selle trendi eesmärgiks on näidata, mis on sinu välimuse eeliseks. Selle heliga videos sünkroonitakse ülekattega tekst, mis ütleb: “Leidsin kellegi, kellel on rohkem (sisestage enda kohta iseloomuomadus) kui teil” – nt. sirgemad hambad, pikemad ripsmed, või mida muud sa enda juures eriliseks pead. 

tiktok.com/@elisab333th

tiktok.com/@chescarabago

tiktok.com/@yana.sanaa

tiktok.com/@cerleenchunga

 

  1. Tagasivaate muusikavideo trend

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Selle trendi videotes kasutatakse CapCuti, mis on lühivideote moteerimise platvorm, kasutades muusikavideot (tavaliselt 2000/2010. aastatest) koos POV-teksti ülekattega, mis kirjeldab, kus te olite/kuidas tundsite seda muusikavideot vaadates.

tiktok.com/@ekv2113

tiktok.com/@oliviapajaro

tiktok.com/@justgirlproject

tiktok.com/@jasminenicolexoxo

 

  1.  “Tõestus, et kõik ei saa olla albumikaaneks” trend

 

 

 

 

 

 

 

 

Sellele helile video postitamine, kasutades näites toodud CapCuti malli, naljakate fotode näitamine, millel on halvad albumikaaned, koos tekstiga ülekattega, mis ütleb: “Kõik ei saa olla albumikaaneks”. Selle heliga vidote eesmärgiks on läbi naljakate videote ning fotode näidata, et isegi kui foto ei tundu just albumikaane vääriline siis see ei pruugi alati tõsi olla. 

tiktok.com/@fia

tiktok.com/@aclotheshorse

tiktok.com/@joeythegoldencavalier

tiktok.com/@benjikrol

 

  1. “Kas me saame parema osa juurde hüpata” trend

 

 

 

 

 

 

 

 

Sellele helile video postitamine näites oleva CapCuti malliga, mis näitab dramaatilist teisendust koos tekstiülekatetega, mis näitavad erinevate fotode tegemise aastaid. Tavaliselt kasutatakse seda trendi oma treeningute edulugu või jäädvustada oma reisi toredal viisil. 

tiktok.com/@playstation

tiktok.com/@lycheng_oeng

tiktok.com/@tui.benelux

tiktok.com/@travelsbytash

Recent Posts

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search